Bukefalos 28 år!

Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

Skogstrollet

Trådstartare
Svårplacerad tråd, jag försöker med hundforumet. :)

Har ni märkt någon skillnad rent konkret sedan länsstyrelsen tog över djurskyddet i Sverige? Tanken slog mig när jag läste den här artikeln i expressen: svältande djur

Verkar som att det var korrekt beslutat att lägga över ansvaret på Länsstyrelsen?
 
Sv: Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

I min kommun har de inte gjort en enda utryckning eftersom de inte ens har fått arbetskläder... Stod i tidningen häromdagen, förvånad är jag inte.
 
Sv: Djurskyddet sedan Länsstyrelsen tog över?

jag tycker så.
de har ringt mig, vi har haft mailkontakt och jag har fått många uppdateringar på anmälningen jag gjorde.
de åkte även ut 3 ggr och kollade efter hunden trots att den aldrig var där någon av gångerna.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 227
Senast: Sasse
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 826
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 405
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 303
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp