B

brageh

DMSO (Dimethylsulfoxide)

Någon som vet var man kan få tag på den här produkten i Sverige?
Har hittat på naturensdroger.se, men undrar om det finns att beställa på fler ställen? :devil:
 
Sv: Dmso

Centaur skrev:
DMSO=löksoppa och finns (fanns iaf) på apoteket.

Men det är starka saker..

Jo, bör hanteras varsamt.. OM det nu fortfarande finns på apoteket, är det receptbelagt tro? :crazy:
 
Sv: Dmso

Du måste ha en veterinär att skriva ut det. Kan fås med eller utan cortison. Och kostar multum :crazy:
 
Sv: Dmso

giffan skrev:
Du måste ha en veterinär att skriva ut det. Kan fås med eller utan cortison. Och kostar multum :crazy:

Multum är i runda slängar ca? ;) Drygt 200kr flaskan på naturensdroger iaf..
 
Sv: Dmso

skojar du med mig?!!! herrejössanes jag skulel ha köpt med mig väskan full från usa och sålt på svarta marknaden haha. har ni bara med en dmso och en dmc (med kortison)

+ att man bör använda handskar och inte andas in då det kan vara cancerframkallande
 

Liknande trådar

Hästvård Nån som vet om man kan sko hästen (skos med domosedan) dagen före eller efter tandraspning? Den blir ju då sederad flera dagar i rad så...
Svar
1
· Visningar
292
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Letat efter tillskott som innehåller enbart "Lysine, Methionine and Threonine" inget annat. Hittade en produkt och de skickar även...
Svar
0
· Visningar
495
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 059
Senast: Emma-pemma
·
Hästvård Min häst har haft mkt problem med mugg senaste året men tillfrisknat. Sedan kom regnet....i veckor och mängder, som ni vet. Hagen blev...
Svar
7
· Visningar
650
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp