Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

G

GaurdianAngel

Någon som har läs boken som är skriven av Barry Eaton?
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

Nej, men jag älskar att läsa bra hundböcker.

pm:a gärna om du inte får/kan skriva ut vart man får tag på den
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

Vet inte om den är bra och jag känner inte till författaren. Det finns att beställa på canis.se kostar bara 59:- så det är kanske värt att beställa. Ska nog göra det, för det är intressant att höras folk åsikter i ämnet.

Får väl se om mitt inlägg får vara kvar. :angel:
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

Nä precis, jag har nog det mesta av de bästa. ;) Lite rim så här på kvällen. Hua borde sova. Har ju feber och är sjuk. :cry: Men 34 böcker har jag i alla fall så man är aldrig boklös. Man kan läsa om dem och ändå hitta något nytt man "missat"
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

34 böcker var avancerat...
Har du något bra tips på böcker som handlar om hundars kroppsspråk? Har försökt leta på nätet men det verkar finnas dåligt med det? :confused:
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

jag var tvungen att beställa den. så den är på väg!
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

Vill ha recension sen!!
 
Sv: Dominans och ledarskap - fakta eller fantasi?

ja, bok skulle jag inte vilja kalla det, mer ett litet häfte. men det var ganska intressant läsning, även om jag inte riktigt håller med om allt.

en sak ställer jag mig dock mycket frågande till. och det är att varg och hund inte skulle vara samma art. hur kan det komma sig? han citerade någon som menade att hund och varg är lika mycket (eller lite) släkt som människor och schimpanser. i mina biologistuderande ögon låter det helt befängt, eftersom två olika arter inte kan få fertil avkomma (det händer, men ytterst sällan). parar man en hund och en varg bli 100% av avkommorna fertila. vad vet ni om det?
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 845
Senast: Twihard
·
Fritid Jag har gjort ett bokbingo. Jag tänker att vi kör från idag den 5 mars till 5 juni så kan vi göra ett nytt för sommaren sen. Nu är det...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
6 604
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 073
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Jag har väldigt svårt för att läsa på skärm, min hjärna uppskattar inte kontraster alls. Jag funderar därför på att köpa en läsplatta...
2
Svar
37
· Visningar
2 320
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp