Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har ett par Domani täcken både ute och inne och än så länge är jag väldigt nöjd med dem.
jag har ett som heter Domani lyx 300g med halvhals, detta täcke är jättebra och har jättebra passform till mina hästar. kostade dock 1300kr.
Sprang som hastigast förbi en skylt inne på granngården där det stod vintertäcke 399 kr, kan det stämma? Började fundera när jag kom hem, för jag skulle behövt ett extratäcke!
Har två Domani täcken från Granngården. Dom är verkligen superbra! Har ett regn/vintertäcke och ett innetäcke. Bra kavalitet. Regn/vintertäcken kostade 400 kr och innetäcket 250 (halva priset).
Precis ett sådant jag har. Jag har 145 på en häst som är 160 cm hög och normal 6,3/145cm men täcket är nog 150 cm långt men det gör inget. Jag annvänder mitt i transporten och det ligger likadant när man kommer fram som när man åkte.
Nu har jag fotat det nya Domani innetäcket. Älskar verkligen färgen och kvalitet, men passar tyvärr inte på stora hästen. Skulle ha suttit på ponnyn, men hon finns tyvärr inte längre i morgon. Kan lägga in en bild. Kostade 250 kr, halva priset på rean. Bild