domino täcke

Zaida

Trådstartare
ngn som har täcken detta märket?
bra/dåliga?
såg att de rätt billiga....kan man jämföra dem med amigo?

Sv: domino täcke

Menar du domani eller domino?

Har aldrig hört talas om domino, men däremot domani och de vet jag inte riktigt om jag tycker är billiga...

hahaha aaa precis domani =) ooops sånt som händer när inte händer å fötter e me....

nehe jag var inne i lite snabbt i en affär och såg dem täckena tyckte inte dem var så fasligt dyra, men det är klart är juh relativt...

men du har alltså inte hört ngt m dessa täcken?

Jag har ett par Domani täcken både ute och inne och än så länge är jag väldigt nöjd med dem.
jag har ett som heter Domani lyx 300g med halvhals, detta täcke är jättebra och har jättebra passform till mina hästar. kostade dock 1300kr.

Sprang som hastigast förbi en skylt inne på granngården där det stod vintertäcke 399 kr, kan det stämma? Började fundera när jag kom hem, för jag skulle behövt ett extratäcke!

Har två Domani täcken från Granngården. Dom är verkligen superbra! Har ett regn/vintertäcke och ett innetäcke. Bra kavalitet. Regn/vintertäcken kostade 400 kr och innetäcket 250 (halva priset).

kl*
Har ett flugtäcke. Är väl ganska bra, inte så jätte dyrt, 500:- eller nått. Det sitter kanske inte så jätte bra men det kan bero på hästen.

det var dem jag tittade på.....fina marinblått

Precis ett sådant jag har. Jag har 145 på en häst som är 160 cm hög och normal 6,3/145cm men täcket är nog 150 cm långt men det gör inget. Jag annvänder mitt i transporten och det ligger likadant när man kommer fram som när man åkte.

Var jag du skulle jag köpt det:love:

Jag köpte ett domani termotäcke 300g. Är jättenöjd med det. Har nylonfoder så man slipper bogskav.:idea:

Nu har jag fotat det nya Domani innetäcket. Älskar verkligen färgen och kvalitet, men passar tyvärr inte på stora hästen. Skulle ha suttit på ponnyn, men hon finns tyvärr inte längre i morgon. Kan lägga in en bild. Kostade 250 kr, halva priset på rean.
Bild
86352_1200824278.jpg

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 445
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
714
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
217
Senast: Gimlan
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka