Downloads? Kan inte öppna mina filer?

ch791022

Trådstartare
Provade för första gången att köpa musik via nätet, men nu kan jag inte höra musiken,mediaplayern säger att den inte kan läsa filerna att antingen är dom skadade eller så är dom av ett format som inte stöds av mediaplayern, men format som filerna är i ska kunna öppnas av mediaplayern enligt listan som kommer upp med felmeddelandet.
Någon som har en aning om vad problemet är?

Mvh
Camilla :confused:

Sv: Downloads? Kan inte öppna mina filer?

Vad är det för format på filerna? Dvs, filändelse?
.wma, .mp3, .ogg (osv...)

Högerklicka på filen och välj egenskaper om det inte syns direkt.

Sv: Downloads? Kan inte öppna mina filer?

Tack för hjälpen visade sig att det inte var hos mig problemet var cdon hade hållt på med uppgraderingar och tydligen hade en del av det som blev nerladdat var då felaktigt, så nu fungerar det!

Mvh
Camilla

Liknande trådar

H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år... 2 3
Svar
58
· Visningar
10 553
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 171
Senast: seaflower
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 126
Senast: Ragatan
·
B
Hästvård Ska försöka skriva det här så kortfattat som möjligt så att ni lättare kan läsa. :angel: Det hela började för 3 veckor sedan med att... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 480
Senast: Iso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka