s06e01 finns att få tag på nu...
Va? Var?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
s06e01 finns att få tag på nu...
Där piraterna håller till.
Åh! Tack för att du talade om det, hade missat det annarsDOWNTON ABBY BÖRJAR IMORGON!!!
Sista säsongen...
Men det är nog klokt att det blir sista, svårt att hålla spänningen uppe och en del av karaktärerna kan ju inte leva hur länge som helst...
Åh! Tack för att du talade om det, hade missat det annars
Men jag tycker att det känns så synd att de inte kunde fortsätta (eller snabbspola) fram till andra världskriget också Hade varit kul att få se de karaktärerna även under den tiden!
Nä inte byta skådespelare . Hellre då som det är nu.Jag brukar ha stenkoll flera veckor innan på det, så jag blev också lite överrumplad. Och det råkade bli lite väl upphetsat, men jag kände att jag måste dela med mig
Det hade varit spännande, men om det började i början på 1900-talet så skulle ju karaktärerna vara ca 40 år äldre då och det blir nog lite svårt att få ihop...
Maggie Hon gör hela serien sevärd! Jag vågar dock inte diskutera aktuella säsongen än, med risk för spoilers då jag ser avsnitten när de sänds i UK.Själv ÄLSKAR jag i vanlig ordning Maggie Smith, hennes rolltolkning är fantastisk!
I övrigt känns det rätt så "hemma" och som en bra start på säsongen.
Änkegrevinnan! Hon är helt outstanding!Vem eller vilka är era favoritkaraktärer?
Jo, det är inte bara Downton utan dessutom Downton AbbEy. Jag läste rubriken om och om igen och höll på att bli tokig. Var trött och fattade inte vad som var fel.Dowton eller Downton - visst är det Downton? Jo!
Ja, från 1925 till 1940 hade väl blivit lite svårt att genomföraJag brukar ha stenkoll flera veckor innan på det, så jag blev också lite överrumplad. Och det råkade bli lite väl upphetsat, men jag kände att jag måste dela med mig
Det hade varit spännande, men om det började i början på 1900-talet så skulle ju karaktärerna vara ca 40 år äldre då och det blir nog lite svårt att få ihop...
Jag älskar henne!Änkegrevinnan! Hon är helt outstanding!