Dräkten är klar!

B

BJÖRKIS

Nu är min dress inregistrerad, det blev mitt förstaval och jag är jättenöjd! Mkt vitt blir fint till mina fuxar och min bruna lilla åring. Vicken lycka! :bump:
 
Hej!

Vad blev det för färg/mönster förutom vitt då?
Hur går det har du hittat någon galopphäst, jag läste att du sökte.
Jag hoppas att det blir en steg-2 kurs till våren, för då ska jag gå.Fick tyvärr inte tjänstledigt nu i höst.
Lycka till!
hälsn. Mari :D
 
tröja = vit med svarta sömmar
armar = vit med svarta sömmar
mössa = fyrdelad svartvit
Hästletandet har fått ligga åt sidan lite nu då vi bygger om i stallet, imorgon ska det gjutas och därefter är det bara att bygga boxen, ser fram mot att få allt klart, tycker inte om när det är rörigt, :cry:
Men så fort allt är klart blir det ordning och reda igen, :)

Du ska se att de fixar en Steg 2 kurs till våren, önskar dig lycka till, det är hur intressant som helst, kommer förmodligen gå Steg 3 om ett år eller något.
 
Är den fin då??
Min dress e jätte fin den e silver färgad me rosa eld flammor!! :p
 
Jag är en 7-helsike på att tvätta rent skitiga kläder :rofl: :rofl: :rofl:
Maken är en riktig lortgris :D så det är jag inte rädd för! ;)
 
Tror det blir kalasbra! Din dress låter som en riktig värsting :devil:
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 262
Senast: Elendil
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
4 822
Senast: regina11
·
Hästvård Skulle behöva lite tips ang min 13 åriga ponny. Denna lilla häst har varit på kliniken otaliga gånger men känns som grundproblemet...
2
Svar
20
· Visningar
3 542
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 818
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp