Dräktig???

L

Lady

Parade min Perser 23/1 alltså 6 veckor sedan. Hon har inte fått röda spenar, dock har dom blivit (lite) större.
Har inte visat nån tedens till att löpa än.
Har blivit mycket kelig.
Vad tror ni?
 
hon har ökat 2 hg, det är första gången för henne, så om hon är dräktig så är det kanske bara en eller två ungar, hur mycket ökar dom i vikt då?
 
Låter som min Geisha. Hon visade inga tecken varken på dräktighet eller på kommande löp tills efter fem veckor, då svällde hon upp som en ballong (inte så konstigt då hon hade fem knoddar i magen). Tuttarna blev dock varken stora eller rosa förrän i sjunde veckan.

Att din lilla dam inte har börjat löpa än och att hon gått upp lite i vikt samt keligheten skulle jag se som ett tecken på dräktighet.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 608
Senast: Mabuse
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: Sassy
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
636
Senast: Hazel
·
Hundavel & Ras Någon som fått tiken dräktig trots sen parning? Tog ett progtest igår som visade 31 nmol/L och fick rekommendationen att para snarast...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Elvasaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp