Dräktiga travare....

Sv: Dräktiga travare....

*Knappen*
Hua, denn atråden gör mig livrädd, både fux och spotlite i samma häst? Vad försöker man få fram då? En komplett galning? :eek: :crazy: :angel: :p ;)
 
Sv: Dräktiga travare....

Humelibumlan skrev:
*Knappen*
Hua, denn atråden gör mig livrädd, både fux och spotlite i samma häst? Vad försöker man få fram då? En komplett galning? :eek: :crazy: :angel: :p ;)

Ja, självklart är det galningar med roliga färger man strävar efter inom travaveln.........det finns ju även några roliga skimmeltravare med minst sagt knepig skalle ;) :angel: .......finns det förresten något överhuvudtaget som skrämmer dig. Jag tror bara du är avundsjuk :p
 
Sv: Dräktiga travare....

Väntar föl efter Fast Photo. Stoet är beräknad till 2/5 så det börjar närma sig nu.
 
Sv: Dräktiga travare....

lsz skrev:
Ja, självklart är det galningar med roliga färger man strävar efter inom travaveln.........det finns ju även några roliga skimmeltravare med minst sagt knepig skalle ;) :angel: .......finns det förresten något överhuvudtaget som skrämmer dig. Jag tror bara du är avundsjuk :p
Haha :rofl: Ja, de där skimmlarna bör man vara psykolog utbildad för att ha att göra med.. ;)
Klart jag är avis, vill ju så hemskt gärna ha en förvirrad fux.. :p
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 978
Senast: Karro-Lina
·
  • Artikel
Hästnyheter Anki Karlsson på Lindstud har fött upp hästar för dressyr, hoppning och fälttävlan sedan 90-talet och i år väntar hon inte mindre än 15...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Gunnar
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Ketrawzc
·
Avel Går i valet och kvalet om avelsstoet ska betäckas efter att årets föl har fötts, eller om hon ska få gå tom ett år. Rent ekonomiskt är...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp