Dränerad mamma

@vindvissla sök hjälp!

Mitt barn har adhd (nu påstår jag INTE) att ditt barn har det, men det finns flera bemötandestrategier som man rekommenderar för barn med adhd och som även är jättebra i relationen med barn utan diagnos. Googla adhd-center så tror jag att du hittar bra tips.

Kan också rekommendera bo Hejlskov och Ross Greene. Även Martin Forsters fem gånger mer kärlek är toppen.
 
Tack för boktips. jag tror absolut att han drar åt adhd-hållet, även om han inte uppfyller alla kriterier. eller vad vet jag. men det är inget som tagits upp varken hos skolsyster eller på utvecklingssamtal.

Tänk jag visste att det skulle kännas bättre att få lite input från buke. handfasta tips och tricks och en känsla av att man inte är ensam i världen.
 
Tack för boktips. jag tror absolut att han drar åt adhd-hållet, även om han inte uppfyller alla kriterier. eller vad vet jag. men det är inget som tagits upp varken hos skolsyster eller på utvecklingssamtal.

Tänk jag visste att det skulle kännas bättre att få lite input från buke. handfasta tips och tricks och en känsla av att man inte är ensam i världen.

Eller hur. Buke är bäst!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 754
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 721
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 848
Senast: jemeni
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 094
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp