Bukefalos 28 år!

Dreamweaver cs3- ett litet problem.

YlvaG

Trådstartare
Jag behöver gå till layout-view och jag tycker att jag har letat överallt men jag hittar inte hur man byter. Hjälp mig snälla någon. :cry:
 
Sv: Dreamweaver cs3- ett litet problem.

Layout MODE skulle jag visst till. Det är DET jag söker.
 
Sv: Dreamweaver cs3- ett litet problem.

Hm, brukar finnas tre knappar strax ovanför "kod-rutan" som man kan klicka på för att skifta mellan layout/code/split. Har inte dreamweaver här så jag kan inte säga exakt, men botanisera bland knapparna och du ska finna... :D
 
Sv: Dreamweaver cs3- ett litet problem.

Nej det gör jag inte, då kommer jag till designmode. Det är specielt layoutmode jag vill åt.
 
Sv: Dreamweaver cs3- ett litet problem.

Vad är det du vill göra då? Jag känner inte igen benämningen, men om du beskriver vad du är ute efter kanske jag förstår och kan hjälpa.
 
Sv: Dreamweaver cs3- ett litet problem.

Vid närmare eftertanke gjorde jag det jag trodde du redan gjort iom att du "letat överallt" - jag sökte på "layout mode" på dreamweavers egna hjälpsidor :idea: och fick då upp detta, så det kanske du kan prova istället.

1. If you are working in Code view, change to Design view by selecting View > Design, or View > Code And Design.
Note: You cannot switch to Layout mode in Code view.
Select View > Table Mode > Layout Mode.

2. A bar labeled Layout Mode appears across the top of the Document window. If there are tables on your page, they appear as layout tables.
 
Sv: Dreamweaver cs3- ett litet problem.

Jag har letat i programmet samt googlat. Och inte hittar jag nu heller tyvärr.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2
Svar
28
· Visningar
1 067
Hemmet Skulle byta kanal och fjärrkontrollen var stendöd. Öppnade batteriluckan och batterierna hade läckt. Letar överallt och de batterier jag...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 695
Senast: MML
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 644
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp