Bukefalos 28 år!

Dressyr-VM i Herning

Lite roligt med Carina för Danmark, vi hade häst i samma stall för samma tränare så hon har ridit min första häst när jag åkte på semester. Så otroligt snäll och vänlig tjej, så roligt att se hur bra det har gått för henne. Hon va otroligt duktigt redan då, men så roligt att se någon från vårt "lilla stall" som blivit så framgångsrik :D
 
Vem kommenterar på engelska streamen? Så skönt med någon som är meste dels tyst och man bara får kolla :)
Jag bytte till tyska Clipmyhorse för en stund sen och hittills har ingen sagt nåt, kommentatorn verkar ha tagit ledigt ikväll. Men den engelska är igång och kommenterar alltså?
 
Kollar ikapp, och har inte kollat dressyr på evigheter. Sett svenskarna, men helt förvånad över hur Nilshagen och Ramel satt och ponnysparkade sina hästar?! Som ungar på shettis. Gillar inte Kittel men var riktigt trevligt att se honom jämfört med de andra.
 
Kan någon med bättre kunskaper än mig ge en kort kommentar om Lyle som rider nu? Det är något som skaver i min ögon men det var evigheter sen jag tittade på dressyr senast.
 
Jag bytte till tyska Clipmyhorse för en stund sen och hittills har ingen sagt nåt, kommentatorn verkar ha tagit ledigt ikväll. Men den engelska är igång och kommenterar alltså?
Yes den är igång :D mycket skönt med någon som håller käft under ritten håller jag med om!
 
Kan någon med bättre kunskaper än mig ge en kort kommentar om Lyle som rider nu? Det är något som skaver i min ögon men det var evigheter sen jag tittade på dressyr senast.
Tycker det var lite stelt, hade kunnat jobba mer genom ryggen mer. Edit: Inser att jag genom att svara implicit påstår att jag kan mer än du, vilket jag inte hävdar. Men det var det jag tyckte ändå :D
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 441
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det började skakigt för Sveriges dressyrlandslag när de blev av med rutinerade Patrik Kittel med bara dagar till start. Men Antonia...
Svar
0
· Visningar
552
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, Therese Nilshagen, Antonia Ramel och Juliette Ramel, samt reserven Rose Mathisen. Det är Sveriges trupp till dressyr-EM.
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp