Dressyrbenskydd

akj<3

Trådstartare
Har någon tips på snygga, hållbara dressyrbenskydd? Vita eller svarta, men helst vita:p
 
Jag är jättenöjd med mina vita dressyrskydd från Eskadron. De är i någon typ av konstläder som är enkla att hålla rena. Mina har hållit länge trots att de använts på fler hästar per dag.
Kommer absolut köpa nya såna efter de här.
 
Premier Equines damasker är väldigt bra! De är inte så tjocka, men skyddar ändå mot strykningar. De blir som nya i tvätten och sitter väldigt stabilt utan att bli stela eller hindrande.
 
Jag har vita från Catago, finns i många olika färger. De sitter och skyddar bra. Är lätta att hålla rena, det är bara att torka av med en trasa. Enda nackdelen är nog att kvaliten inte är den bästa, är inne på mitt andra par för att de spricker i sömmarna efter ett tag.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på vinterridskor. De ska vara såpass tåliga att man ska kunna utföra stallsysslor, och ska helst inte vara stövlar...
Svar
11
· Visningar
741
Senast: Fiorano
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 428
Senast: Badger
·
Utrustning Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Svar
4
· Visningar
622
Senast: KAROLIJNAH
·
Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp