Dressyrbilder!

Sv: Dressyrbilder!

Alltså vad jag menade var att jag bara har en enda dressyrbild som ligger ute på nätet från tävlingar, sedan har jag massor med vanliga fotografier.
 
Sv: Dressyrbilder!

Jag har ju en till på min avatar men det är en riktig dressyrtävling på en riktig dressyrhäst som enbart har gästspelat på ft-banorna i många år :p
 
Sv: Dressyrbilder!

Riktigt tjusigt!

Nu får jag hoppas på att mitt nyinköpta fullblod kan gå sådär om några år när han blivit äldre :angel:
 
Sv: Dressyrbilder!

Jag har bara en:



19912215.jpg

Gu vilken härlig
 
Sv: Dressyrbilder!

Toffel har tyvärr inga bilder nästan på henne nu när hon e mycke finare men men :P

HOFORS%20PO.jpg

Dressyrliten.JPG
 
Sv: Dressyrbilder!

Eftersom min kille är snabbare än blixten så har han en tendens att inte fastna på bilder inom dressyrstaketen, eller med andra ord; ingen tycker att det är värt att försöka fota oss där inne, blir ju ändå bara KATASTROFALA bilder :angel:


Men här är iaf en från "dagen innan" i Segeberg förra året;

HPIM1916.jpg


(snacka om att inte sitta ordentligt i sadeln och hålla på att "ratta" med händerna, men det var ju bildbevis ni ville ha :p)
 
Sv: Dressyrbilder!

Blir det mer gästspel eller har du gett upp på "riktigt" nu ?

Du får göra som jag skaffa en häst till varje disciplin :rofl:
 
Sv: Dressyrbilder!

Ja du jag vet inte....för tillfället är det dressyrdressyr som gäller (tom tränaren började prata om start i Msv A före sommaren så det är planen nu :D)
blev fö 2:a i tävlingen bilden är ifrån, en MB4 :banana: så just nu är det riktigt riktigt roligt med dressyr :idea:
men jag stänger inte dörren helt för ngt gästspel igen i framtiden, kamelen ÄR ju faktiskt en bra ft-häst bara man får ordning på alla spökerier...
får väl se till att komma ut på lite terrängträningar framåt sommaren eller så så får vi se hur det känns. nu när säsongen börjar komma igång och man läser här om tävlingar är det ju inte utan att man blir lite sugen :d

ja det skulle man inte tacka nej till, eller bara fler hästar i allmänhet :D
 
Sv: Dressyrbilder!

Klicka på den gula rutan med berg och sol i verktygsfältet. En ruta kommer upp och där lägger du in länken. Glöm ej att kolla antalet http:// (ibland blir det dubbelt eftersom att det redan står) samt att filen ska sluta på jpg (ibland ändras det till typ ?+ ngt sånt).

Dessutom måste du lägga upp den på www.pixbox.se och välja alternativ så att alla kan se dem (publika). Bilddagboken kan inte alla se eftersom man måste ha lösenord eller vara inloggad.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 710
Samhälle Jag har flugit en hel del för nöjes skull. De sista åren var jag väl medveten om de negativa klimateffekterna men använde mig av de...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 521
Senast: aiquen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu under våren har jag gått på ett flertal anställningsintervjuer och även gjort personlighetstester i samband med...
Svar
4
· Visningar
1 864
Senast: cewe
·
Övr. Hund Jag har en unghund på 10 månader som under 5 månaders tid har behövt flertalet veterinärbesök på grund av smärtutredning. Ingen klinik...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 669
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp