JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fälttävlan
Trådstartare
Trådstartare
Monty_J
Startdatum
Startdatum
21 Jun 2007
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
711
Undrar var man kan hitta det nya dressyrprogrammet för deb 2007??
Senast ändrad av en moderator: 21 Jun 2007
Hästnyheter
Har du koll på de nya dressyrprogrammen i fälttävlan? Här finns all information kring årets uppdateringar av fälttävlansdressyren.
Hästnyheter
När Emiliano Portale och hästen Future hade avslutat dressyrprogrammet som del av fälttävlan i OS rann det blod från munnen på hästen...
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Dressyr
Frågan ser ni ovan:
Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut?
Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2
3
4
Göra i Borlänge?
Fritid Finns Jussi Björling-museet fortfarande? Det tyckte jag var intressant😊 Sedan finns ju Gammelgården också, som väl ligger typ vid Ica...
zarmino
1 minut sedan
Pluggtråden
Skola & Jobb Skickade in inlämningsuppgift till urkund 17.30, nu är kl 21 och jag har fortfarande inte fått koden
Mirre
7 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Jag är otroligt imponerad över KAJ! De var inte mitt förstahandsval men de har växt, både låten och framträdandet men framförallt att de...
Emtherlia
9 minuter sedan
Svar: 1 054
Visningar: 23 131
Allmänt