CosmicQueen 21 Aug 2003 #7 Jag har en dressyr syntetsadel... något du är intresserad av... Måste byta då den är alldeles för smal för min häst...
Jag har en dressyr syntetsadel... något du är intresserad av... Måste byta då den är alldeles för smal för min häst...
S __Stilett__ 21 Aug 2003 #8 en undran? får man tävla dressyr (lokal.regional nivå) med syntetdressyr?
CosmicQueen 21 Aug 2003 #9 Jag har iaf tävlat upp till lokal med min syntet...varför skulle man inte få...? Har jag aldrig hört om eller har jag missat något...?
Jag har iaf tävlat upp till lokal med min syntet...varför skulle man inte få...? Har jag aldrig hört om eller har jag missat något...?
S __Stilett__ 21 Aug 2003 #10 inte en aning. jag vet ej själv nämligen. så jag undrar :-) (eftersom det handlade lite om syntetdressyrsadlar).
inte en aning. jag vet ej själv nämligen. så jag undrar :-) (eftersom det handlade lite om syntetdressyrsadlar).
CosmicQueen 21 Aug 2003 #11 Ok...jag blev nästan orolig... Nä men som sagt så har jag aldrig hört om det iaf...
lizzie 22 Aug 2003 #12 Jag har en Albion SL. Urskön. Jag kan inte rida i syntetsadlar. Får brännsår i rumpan
B **BORTTAGEN** 22 Aug 2003 #13 Har en Stübben Avalon som bara väntar på att halvblodet ska bli mogen nog.. Sen har jag en Griffin till varmblodet. Den är verkligen så bekväm!
Har en Stübben Avalon som bara väntar på att halvblodet ska bli mogen nog.. Sen har jag en Griffin till varmblodet. Den är verkligen så bekväm!
V veligavera 22 Aug 2003 #14 Hej! Skulle tro att du får tävla hur högt du vill i en syntet. Varför skulle annars den där svindyra isabell werth sadel tillverkas i syntet???
Hej! Skulle tro att du får tävla hur högt du vill i en syntet. Varför skulle annars den där svindyra isabell werth sadel tillverkas i syntet???
M MoQ 22 Aug 2003 #15 Nyinköpt mkt lite använd Frank Baines Excel.Låg bra på hästen och skön att rida i.
Polly_Mulle 22 Aug 2003 #16 jag har en syntet thorowgood i mera halkfritt material. den är helskön och passar hästen bra!
B **BORTTAGEN** 22 Aug 2003 #17 Hej! Har ingen egen häst, men min sköthäst dressyrsadel är en Cobra. Kram Maja
F fragvis 22 Aug 2003 #18 County Competitor Nu är den justerad efter hästen hos sadelmakare så nu ska den passa ännu bättre. mvh
County Competitor Nu är den justerad efter hästen hos sadelmakare så nu ska den passa ännu bättre. mvh