Dressyrsadlar.

CA

Trådstartare
Vad har ni för dressyrsadlar???

Nån som har en dressyrsyntetsadel???
 
Jag har beställt en Morris och Nolan dressyrsadel (längtar!).
 
Jag har en dressyr syntetsadel... något du är intresserad av... :confused: ;) Måste byta då den är alldeles för smal för min häst...
 
en undran? får man tävla dressyr (lokal.regional nivå) med syntetdressyr?
 
Jag har iaf tävlat upp till lokal med min syntet...varför skulle man inte få...? Har jag aldrig hört om eller har jag missat något...?
 
inte en aning. jag vet ej själv nämligen. så jag undrar :-) (eftersom det handlade lite om syntetdressyrsadlar).
 
Har en Stübben Avalon som bara väntar på att halvblodet ska bli mogen nog.. :d
Sen har jag en Griffin till varmblodet. Den är verkligen så bekväm! :)
 
Hej! Skulle tro att du får tävla hur högt du vill i en syntet. Varför skulle annars den där svindyra isabell werth sadel tillverkas i syntet??? :)
 
Hej! Har ingen egen häst, men min sköthäst dressyrsadel är en Cobra.
Kram Maja
 
County Competitor :love:

Nu är den justerad efter hästen hos sadelmakare så nu ska den passa ännu bättre. :banana:

mvh :bump:
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
846
Senast: Anna-KarinO
·
  • Artikel
Hästnyheter Hoppryttare i dressyrsadlar och dressyrryttare i hoppsadlar, tävlandes i lag mott varandra. Tävlingen Knock out mix handlar om att...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
Utrustning Har idag en Frank Baines Physio som har djupt säte. Men jag har en utstickande svanskota så jag får rejäla ridsår av det djupa sätet...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: zarmino
·
Utrustning Nån som har tips på släp med hög komfort, dvs stabil och tyst. Måste även ha aluminiumgolv och inte vara onödigt stor. Fronturlastning...
Svar
17
· Visningar
1 277
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp