Dressyrsnackis 20

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Fiorano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 133 840

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha vi hade nog önskat att få lite mer av de regnet här 😅 alla våra sommarhagar ser ut som en öken redan 😥 /bor också i Sthlm

Men värmen har väl varit mellan 18-25 grader
Här i Västerås har vi haft många varma och soliga dagar nu, men vi har även fått lite lagom mycket regn så att sommarhagarna ser fantastiska ut. :)

Här i Västerås har vi haft många varma och soliga dagar nu, men vi har även fått lite lagom mycket regn så att sommarhagarna ser fantastiska ut. :)

Låter perfekt 👌 tkr ändå vi fått mer regn än förra året än så länge iaf, så man får vara glad för de lilla! 😁

Vi har också mer gräs i sommarhagarna än vanligt i år. Ganska lagom temperaturer ur ridhänseende och lite skurar då och då. Jag fick nyss en hagelskur som genererade 3 mm på en halvtimme.
Jag jobbar på med båda hästarna, framför allt med P. Han tävlade i helgen, och var superfin förutom att han inte klarar av att stå still i halterna. Det var dessutom väldigt stökig miljö, vilket inte gjorde det enklare. Jag tyckte mig också känna en tydlig skillnad mellan höger och vänster, så tog ut equiterapeuten i tisdags. Det fanns en låsning på höger sida på ländkota 4&6, så nu ska det bli spännande att se hur det känns efter att den har lossats. I morgon har jag dressyrträning, veckan efter ska jag testa Msv B:1 på en pay&ride.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka