Piaff
Trådstartare
Älskade den serien!Charlotte åkte väl oxå privatplan, eller familjen i alla fall i ryttareliten. Kan dom inte sända den igen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskade den serien!Charlotte åkte väl oxå privatplan, eller familjen i alla fall i ryttareliten. Kan dom inte sända den igen![]()
Eftersom jag är nyfiket lagd var jag ju tvungen att Google och företaget omsätter TRE MILJARDER. Heliga Jesus. De verkar också åtminstone haft plan innan så de har säkert något nu med…
Han har helt otroligt fina hästar! Det var nån video han lade upp med en hel flock svarta ston och jag dog ju nästan.Helt galet
Jag känner honom inte men har en kompis vars dotter tränat mycket för honom, verkar ju vara väldigt snäll och generös
Han la upp lite föl härom veckan å ena fölungen kände ja att jag kunde sälja en njure för att fåbad min kompis fråga efter pris bara för å se om det va liksom ens lönt å fundera på sälja av lite organ men den skulle han tydligen behålla
![]()
Hm hm, kan också ha funderat över vilka organ man skulle kunna avståHelt galet
Jag känner honom inte men har en kompis vars dotter tränat mycket för honom, verkar ju vara väldigt snäll och generös
Han la upp lite föl härom veckan å ena fölungen kände ja att jag kunde sälja en njure för att fåbad min kompis fråga efter pris bara för å se om det va liksom ens lönt å fundera på sälja av lite organ men den skulle han tydligen behålla
![]()
Ja va ju där typ en vända eller två eller tre i vevan Mr. Vain o då fick han frågan vad det va för skillnad nu o då- innan Vain. Då svarade han att skillnade va den att innan hade han bara råd med havre till sina ston men numer fick de smakligt färdigfoder.AJ Produkter är deras
Det va inte något illa ment mot dig utan mer att resurserna finns nog där![]()
Kul att du också upplevde det så!Tävlingen igår var SÅ rolig att döma! Riktigt fin ridning, fina hästar och jag delade ut en handfull 9or.
Det verkar ju vara en trend i hela världen tyvärr, titta bara på Ariana GrandePå ämnet "ohälsa inom sporten som berör en illa" är även Charlotte Dujardin extremt smal. Misstänker att hennes hälsa dalat ordentligt efter skandalen men hon var otroligt smal redan innan. Det är som att vi är tillbaka i 90-talets uppenbara ätstörningar. Visa bifogad fil 189228
Ja, det är en trend i hela världen, vad det verkarDet verkar ju vara en trend i hela världen tyvärr, titta bara på Ariana Grande![]()
Tack och lov är det inget som märks hos min 15-åring och hennes vänner. De är väldigt obrydda av somed och sånt över huvud taget.Ja, det är en trend i hela världen, vad det verkar.
2020-tal: Extrem smalhet – Bella Hadid, fotomodell. Smalhetsidealet är tillbaka med spetsiga nyckelben, revben och platta magar. Ökad konsumtion av bantningsmediciner.
https://www.dn.se/insidan/kurvigt-androgynt-och-magert-sa-har-kroppsidealet-svangt-pa-100-ar/
Jag tycker iof alla utbrutna trådar dör.Jag har brutit ut diskussionerna om dels att arrangera tävling med valbara program: https://www.bukefalos.se/threads/of...rogram-utbruten-ur-dressyrsnackis-21.1542118/
och dels hur man får folk att anmäla i tid: https://www.bukefalos.se/threads/ar...ressyrsnackis-21.1542119/page-2#post-21064795
Kan ni snälla starta egna trådar om sånt som faktiskt har ett allmänintresse och ett diskussionsunderlag?
I en snacktråd passar det utmärkt att berätta om sin träning och tävling (eller tv-program med dressyrryttaranknytning) men det är inte tänkt att djupare diskussioner ska gömmas i den här tråden.
Det skapar ett merarbete helt i onödan för oss moderatorer som måste hantera rapporter om det och sen ska lägga tid på att flytta inlägg och skapa trådar.
Med hopp (!) om bättring.
/mod
Ozempic-epidemin bland kändisar osv är som att plötsligt vara tillbaka i 90-talets smalhets. Och tyvärr är nog varken elitryttare eller vilsna tonåringar immuna mot att påverkasPå ämnet "ohälsa inom sporten som berör en illa" är även Charlotte Dujardin extremt smal. Misstänker att hennes hälsa dalat ordentligt efter skandalen men hon var otroligt smal redan innan. Det är som att vi är tillbaka i 90-talets uppenbara ätstörningar. Visa bifogad fil 189228
Tonåringarna i stallet är tyvärr inte lika obrydda. På ytan är de det. Men jag stalkar dem på TikTok och där är det för mycket om tjocka lår osvTack och lov är det inget som märks hos min 15-åring och hennes vänner. De är väldigt obrydda av somed och sånt över huvud taget.
Det är ju ett diskussionsforum med olika ämnen, det är inte meningen att trådar ska leva för evigt.Jag tycker iof alla utbrutna trådar dör.