Dressyrstövlar

Sv: Dressyrstövlar

Det är extra på SIR +2
Standard på Grandgester, det skulle va extra med det blev inte så... är inte helt nöjd med det men men...
Då Grandgester stövlarna är 2cm lägre så käns de jätte låga... men skit samma... försöker ja övertala mig själv om...

Sv: Dressyrstövlar

Okej, tack så mycket :D nu vet jag precis vad jag ska beställa... tycker det är så svårt med dressyrstövlar allting ska stämma haha :P
Jo jag försökte övertala mig själv om samma sak när jag beställde mina cavallo som först va för korta (men som jag sen bytte) eftersom det tog två månader innan man fick det nya paret hehe...

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 729
Senast: Mirtai
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
581
Senast: Elo
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 721
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
704
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka