Dricka sprit när man ammar???

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Mumsmums
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 140
  • Visningar Visningar 10 954
Sv: Dricka sprit när man ammar???

Våra barn har haft både mammiga och pappiga perioder. Men vi är stenhårda på vartannankvälls nattning. De får inte önska vilken föräldrer som ska natta, vartannan mamma och vartannan pappa; det funkar utmärkt.

Delade en fjällstuga med några kompisar med barn i samma åler. De (föräldrarna) hävdade att deras barn vägrade att bli nattade av pappan; så därför kom mamman alltid och tog över när det ballat ur. Efter de sett våran modell tog de över den. Det var en jobbig övergång, men sen lärde sig barnen vad om gällde, och pappan kunde natta hur bra som helst!

Så skönt för mamman att slippa vara låst, och skönt för pappan att kunna natta sina egna barn (vilket borde vara självklart...).

Liknande trådar

Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Blyger
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 766
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka