Drömfärg?

:love:

Vad är det för "sort"? Läcker kille.....vill haaaaa :bow:

Mvh C + Gänget
 
Är sköldpadd tillåtet på Ragdoll eller fortfarande under "kontrollavelsnivån"?
Min dröm just nu är ju att importera en cinnamon Britt och kontrollavla på, men vilka pengar? :crazy: :(
 
Det är en svart oriental, bor i Norge... Kolla på hennes andra bildsidor, det är de mest charmerande och personliga katterna i världen (förutom min då... :love:)
 
Både den röda serien och tabbyserien hos ragdoll är under kontrollavel, men nu i oktober ska det hållas en godkännandeutställning i Holland för de nya färgerna! :bump:
 
* längtansfull suck

Orientaler är väl relativt små kisar....hmmmm.....kan kanske pressa in en till??

Attans, jag hade verkligen velat ha en panter....nåja, jag får väl vänta ett par år till hus är på G.....

Tack för fina bilder....jag får ägna mig åt att sitta och sukta efter en kolsvart "långnäsa" så länge :bow:

Mvh C + Gänget
 
En cremetabby-skogishane! STOR helt klart! Eller kanske en cremespotted med vitt.
Har ju redan en svartsilverspotted med vitt, och jag själv tycker ju att han är SÅ vacker Virre och Saga
Kan ni se?
 
DÄÄÄÄR är ju min drömkatt :bump: :bump: :bump:! Tack Moniq :bow:! Hon har världens finaste mönster, det syns perfekt på klätterbilden :love: :love:

mandalaki
 
Inte ens då ! Jag försökt i både Netscape och Explorer.

Så här blir det hela tiden :mad:
403 Forbidden
You must supply a local referer to get URL '/pisici/pozepisici/Marmelad150.jpg' from this server.

Tyvärr !
 
Hon har så konstig päls så jag kan inte bedömma exakt om det är ränder eller prickar :confused:
Om man kollar över ryggen så ser det ut som att det går ner ränder åt sidorna, men de är jätte korta och sen ser det ut som att hon har ojämna ränder eller prickar på hela kroppen.

Jag får väl fråga nån domare när jag ska ställa ut henne.
Kan man anmäla henne som tigré även fast man inte vet helt säkert?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 784
Senast: cirkus
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 699
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 116
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 430
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp