Bukefalos 28 år!

Drogad katt, hur länge sitter det i?

Tack så mycket allihopa, för att ni tänker på oss. Det värmer!

Trots att det verkar omöjligt rullar liver vidare. Jag väntar mig fortfarande att han ska dyka upp när jag kommer hem, möta mig framför huset, och hunden letar efter sin vän överallt. Hon är åtta och har haft honom vid sin sida sedan hon var valp, så inte är det konstigt att hon undrar var han är.

Så speciellt ung var han inte, min kille. Någonstans mellan 12-14 år borde han vara nu, han är nämligen en hittekatt från början. Han blev upphittad inne i stockholm stad och det var ingen som saknade honom. Efter ett år hos upphittaren gav hon bort honom till oss (jag hittade honom på blocket och blev kär direkt, 10 år gammal), och jag har mailat henne och berättat vad som hänt. Hon blev ledsen hon med, trots att hon inte träffat honom på nästan nio år. Han var som sagt en speciell kille:love::cry:
 

Liknande trådar

Hästvård Hästen stod för 13 dagar sedan i hagen med ett gäng väldigt ytliga skrapsår på över- och underarmen, lymfangit ner till knät, lite feber...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: Bluefish
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 351
Senast: QueenLilith
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 049
Senast: LelleLilla
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 697
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp