Du är inte behörig???

Tarnin

Trådstartare
Att ändra någon annans tråd? Ett par gånger de sista dagarna har jag fått detta meddelande när jag försökt läsa någon tråd? Har varken försökt redigera, ändra eller på något vis hitta på något utom att bara läsa tråden. Blir lite lätt konfunderad. Kollade efter så jag inte tryckte fel men fick upp samma meddelande igen. Vad är detta?
 
Sv: Du är inte behörig???

Upptäckte att tråden var borttagen när jag kom tillbaka till senior, kan jag ha försökt läsa mitt under moderators arbete?
 
Sv: Du är inte behörig???

Det har jag oxå råkat ut för några gånger........ tror de kommer när man råkar försöka läsa samtidigt som moderatorn gör något med tråden, för de gånger det hänt har varit på såna "påhoppstrådar".....
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 403
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 556
Senast: hastflicka
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp