Du är inte behörig???

Tarnin

Trådstartare
Att ändra någon annans tråd? Ett par gånger de sista dagarna har jag fått detta meddelande när jag försökt läsa någon tråd? Har varken försökt redigera, ändra eller på något vis hitta på något utom att bara läsa tråden. Blir lite lätt konfunderad. Kollade efter så jag inte tryckte fel men fick upp samma meddelande igen. Vad är detta?
 
Sv: Du är inte behörig???

Upptäckte att tråden var borttagen när jag kom tillbaka till senior, kan jag ha försökt läsa mitt under moderators arbete?
 
Sv: Du är inte behörig???

Det har jag oxå råkat ut för några gånger........ tror de kommer när man råkar försöka läsa samtidigt som moderatorn gör något med tråden, för de gånger det hänt har varit på såna "påhoppstrådar".....
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 979
Senast: Gabby_Ossi
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: Lutten
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 399
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Jätte konstig rubrik jag vet. För någon vecka sedan sa jag upp kontakten med min storebror efter ett jätte bråk via telefon. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 135
Senast: et_flickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp