Sv: Dubai wc

Nej !!
Inte svart klänning, den kan du ha på kvällen ( om det är nån dans eller liknande )
Ljus klänning på dagen tycker jag i alla fall .
Om du trots allt väljer att ha svart, så måste du sola mycket solarium ( akta dig för cancer !) annars är det inte snyggt . Trodde förut att du inte VILLE ha hatt . Klart du ska ha hatt !
Hej från Hambo
 
Sv: Dubai wc

KL

Galopp är egentligen inte min huvudgren, men evenemang av denna digniteten fascinerar mig väldeliga! Så om jag mot förmodan lyckas ta mig till DWC någon gång: hur förväntas man vara klädd som man?
 
Sv: Dubai wc

Sandfärgad linne kostym, fast då är du kanske för kamoflerad mot sanden.......
Hur hade du klätt dig en Derbydag här hemma ?
Hej från Hambo
 
Sv: Dubai wc

jag har bara svarta klänningar :(
Den vita i bomull känns lite väl strandklänning, så den tar jag inte.

hatt .- näää vill inte ha, men när man tänker på solen så kanske det är lika bra!!
 
Sv: Dubai wc

Okey..... då hade jag kört på den eleganta stilen .
Men då är hatt ett MÅSTE ...... Eller så gör du som Caos säger, extrapris eller loppis !
GUUUUD vad jag blir avis !!

Hej från Hambo
 
Sv: Dubai wc

KL

Galopp är egentligen inte min huvudgren, men evenemang av denna digniteten fascinerar mig väldeliga! Så om jag mot förmodan lyckas ta mig till DWC någon gång: hur förväntas man vara klädd som man?

Om du är skotte går det utmärkt med kilt. Det är ju lite luftigt också.

Farbror C kommer att uppträda i kostym och Panamahatt. Blir förvisso lite varmt; men skall man vara fin får man lida pin.
Är man i International Village (åskådarplats för vanligt dödliga) finns det inte många skuggiga platser eller sittplatser och då får kavajen hänga över armen. Vettiga fotdon är då också ett måste. Ett litet vattenförråd är smart om man har fått tillskansat sig en bra plats och nödigt vill överge den. Engelsmännen och irländarna håller gärna till i öltältet. Det syns... och hörs.

Svart är traditionell kvinnofärg i arabländarna. Ett sjal till att täcka axlar och evt. huvud och Bob's your uncle.
 
Senast ändrad:
Sv: Dubai wc

Men ska du ha en MÖRK kostym ? Ljus är ju bättre om det är varmt !
Kilt lät intressant, frågan är ju alltid vad som döljer sig under den, men det spelar kanske inte så stor roll på Galoppbanan........

Hej från Hambo
 
Sv: Dubai wc

*kl*

Blev en Karen Millen-klänning... hehehe...
50% rea,
hon i butiken; "ska du ha den till något speciellt"
jag; "Dubai World Cup"

IN YOUR FAAACE typ :D

mörklila, med "siden" skor till i lite beige-brons-färg...
bild7.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Dubai wc

Guldskor passar kanske bäst till klänningen men jag tror inte att du behöver brodd. Är rädd för att aluminium verkar lite lättfotat i ett arabland.:angel:
 
Sv: Dubai wc

När är det Dubai WC? Jag ska till Dubai 18-28 feb och vill gärna titta om det går något roligt då :)
 
Sv: Dubai wc

27:e!!!

gud vad kul, bara fler å fler som ploppar upp som oxå ska till dubai!!
 
Sv: Dubai wc

27e februari alltså? Dubai World Cup? Jamen då måste jag ju åka och titta på den! :D:banana:
 
Sv: Dubai wc

27e februari alltså? Dubai World Cup? Jamen då måste jag ju åka och titta på den! :D:banana:

Mars.
... men det kan vara löpningar, när du är där.
No Risk Al Maury (ox) vann öppningsloppet på Meydan d.28/1.
Calrissian (xx) var oplacerad i sitt lopp.
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp