Dubbeltalanger

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Narcissa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 4 315
Goldlöwe var väl något av en "dubbeltalang" också? Hoppstammad men de jag träffat har varit bra dressyrhästar... Dock verkar avkommorna något skarpa och rätt tittiga. (Kan ev. berott på att han fick en del xx-ston också...) Han är ju dock död, men vet inte om han hade några godkända söner i Sverige?

Goldlöwe var väl något av en "dubbeltalang" också? Hoppstammad men de jag träffat har varit bra dressyrhästar... Dock verkar avkommorna något skarpa och rätt tittiga. (Kan ev. berott på att han fick en del xx-ston också...) Han är ju dock död, men vet inte om han hade några godkända söner i Sverige?

Död och utan godkända söner.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: Murray
·
Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
799
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka