Dubblat vikten *varning för valpbilder*

Kamomilla

Trådstartare
Nu är de små 12 dagar och har blivit dubbelt så tunga mot vad de vägde när de föddes.

P1010124.jpg


P1010133.jpg


P1010134.jpg


P1010135.jpg
 
Sv: Dubblat vikten *varning för valpbilder*

Ååååh vilka små pyren! Vad ska det bli av dem när de blir stora? :love::love::love:
 
Sv: Dubblat vikten *varning för valpbilder*

Så söta! :)

Mina terrorister växte som små raketer, och hade dubblat sin födelsevikt när dom var 6 dygn gamla :rofl: Men så vägde som drygt 200g mer än genomsnittet när dom föddes också, så dom var (är) väldigt stora valpar.
 
Sv: Dubblat vikten *varning för valpbilder*

Nu har de första öppnat ögonen och det börjar bli betydligt mer aktivitet i valplådan, inget ålande utan börjar försöka balansera på benen.

Vad det ska bli av de när de är stora?
Stallhundar såklart! Bara att träna de att springa några gånger i stallgången, så är halm och annat skräp borta!
 
Sv: Dubblat vikten *varning för valpbilder*

:bow:

Helt rätt användningsområde för dylika golvmoppar :D

Sötare än nyslungad honung är de, men de får allt stanna kvar där nere hela högen. Nöjer med mig att beundra på avstånd ;) :p
 
Sv: Dubblat vikten *varning för valpbilder*

Underbart söta:love:

Vilken ras?
 
Sv: Dubblat vikten *varning för valpbilder*

Bichon Havanais.

De är nu två veckor och har öppnat ögonen och försöker stå på sina ben :rofl:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Skulle vilja höra hur ni hade tänkt gällande fodergiva. Lite bakgrund. Ascot opererade ju bort mjälten den 23 december 2022 pga...
Svar
5
· Visningar
700
Senast: Acto
·
Kultur Hur firar ni Miniatyrrävens dag? För er som inte vet vad det är så är det den i särklass viktigaste dagen för små och mindre...
Svar
15
· Visningar
968
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 290
Senast: Viva
·
Mat om jag har ätit under 1000 kcal per dag i några veckor och sen börjar äta omkring 1500 kcal per dag i 5 dagar, kommer jag ha gått upp i...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp