Dubblett av hästpass

Jennie87

Trådstartare
Hej!

Jag måste få tag i ett nytt pass/dubblett då orginalet är borttappat. Hästen är importerad från Danmark 2009. När jag går in på Dansk Travsports Centralförbund under blanketter finns det endast ansökan om nytt hästpass och i blanketten går ej att fylla i ägare osv, antar att de tar uppgifter efter hästens namn men det står ju en annan ägare på den danska sidan om man jämför med sveriges travsports hemsida.

Har kontaktat svensk travsport, och de kan inte hjälpa mig mer än att jag ska kontakta dansk travsport, vet nån hur man går till väga?
 
Hej!

Jag måste få tag i ett nytt pass/dubblett då orginalet är borttappat. Hästen är importerad från Danmark 2009. När jag går in på Dansk Travsports Centralförbund under blanketter finns det endast ansökan om nytt hästpass och i blanketten går ej att fylla i ägare osv, antar att de tar uppgifter efter hästens namn men det står ju en annan ägare på den danska sidan om man jämför med sveriges travsports hemsida.

Har kontaktat svensk travsport, och de kan inte hjälpa mig mer än att jag ska kontakta dansk travsport, vet nån hur man går till väga?
Här är adress och telefonnummer till dom, så det är väl bara att skriva eller ringa och fråga hur du ska göra.
Dansk Travsports Centralforbund,
Hestesportens hus,
Traverbanevej 10,
2920 Charlottenlund
Danmark
Tlf. +45 39 96 20 20
Fax +45 39 96 20 44
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 207
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik Efter lite eftersökningar på internet behöver jag få hjälp att bringa klarhet i bör/skall registrera min importerade ponny i Sverige...
Svar
5
· Visningar
1 786
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 597
Senast: athena
·
Avel Satt och tänkte på ponnyer jag haft kontakt med tidigare, alltså inte sådana jag rider eller har ridit så ofta och så. Kom särskilt att...
2
Svar
25
· Visningar
2 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp