Dum fråga ang hotmail & msn

the_connemara

Trådstartare
Jag har tröttnat på min hotmail (wow, min sista tävlingsponny, jag är 24 nu :angel:) och vill. Enklaste är att skapa ny hotmail och sedan vidarebefodra mailen från den gamla till den nya väl? Och såklart försöka hålla koll på vilka som kommer från den gammla så man kan byta mail på de sidorna...

Eller hur byter man enklast? Jag gillar att använda hotmail (pga msn) men skriver alltid ut skolmailen eller gmailen och får de vidarebefodrade. Men när jag skriver nya mail blir det ju från min gulligt hästiga hotmail, börjar kännas lite fel när man mailar mäklare/jobb osv.

En dum fråga till, om msn, är det enbart @hotmail.com man kan ha eller fungerar andra adresser? Typ gmail.com.

Sv: Dum fråga ang hotmail & msn

Öh, hur gör man om man vill byta msnadress då? Haha, gud vad jag är kass på sådant här, och msn skaffade man ju för tusen år sedan.

Öh, hur gör man om man vill byta msnadress då? Haha, gud vad jag är kass på sådant här, och msn skaffade man ju för tusen år sedan.

Lättast är väl bara att säga till alla du brukar chatta med att lägga till dig eller bara lägga till dom direkt?

Så har jag gjort när jag bytt :angel:

Annars kan du ju göra en ny mail och använda so men lite seriösare. Jag har en skitful mail till msn och en annan när jag söker jobb och dylikt.

Men jag har ju en msn redan, på den vaniga mailen. Jag vill ha msn till den nya mailen (ja, jag vill ta bort den helt och ha EN :D)

Det är väl bara att logga in på msn med hotmailen + lösenordet så skapar du en ny msn?

Dina kontakter o sånt följer dock inte med men det kanske du kan ordna själv :D Vet inte hur man får över sådant, om man ens kan få det.

EDIT: Du får ursäkta om jag inte förstår vad du menar, mitt huvud hänger inte med riktigt idag :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
182
· Visningar
23 664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka