Dum fråga men....

Shettisar

Trådstartare
Jag undrar om det är rätt instans man vänder sig till om jag ringer en kiropraktor för att ev få fram orsaken till mitt shettis stos stela bakben.Hon har alltid vart stel och jag tycker det är synd att inte ta reda på ev orsak.Hon är 5år.Vi har haft henne daglig tränad men det har inte hjälpt vilket expertis trodde skulle avhjälpa.Nu har hon återhämtat sig efter trav karriären och ska användas till promenad körning och lite avel. :confused:
 
Håller med - börja med att ta ut en veterinär! Många kiropraktorer VILL inte behandla om inte hästen FÖRST är genomgådd av veterinär.Detta för att inte göra mer skada än nytta, det kan ju vara så att hästen har någon skada på ex. skelett el dyl. och att det förvärras om man knäcker. Så - först veterinär :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
18 816
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 097
Senast: EmmaW
·
Gnägg Skaffade en B-ponny till min dotter för 8 veckor sedan. Min dotter har ett utvecklingshandikapp och har sämre balans o koordination än...
2 3
Svar
56
· Visningar
12 939

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp