Dumma frågor del 3

"Dina offline-interaktioner med samarbetspartners, som när du köper en hjälm i en cykelaffär" facebook

Varför detta exempel? Varför skulle cykelaffären behöva få veta vem som köper en hjälm?
 
Geting eller häst, kanske? Huggorm? Arga tjurar är kanske en potentiell vinnare? ;-)

Intressant fråga!

Fästingar kanske? TBE - det är hjärnhinneinflammation som orsakas av en fästingburen bakterieart, är inte känt för att vara dödlig, men om någon inte är i god form innan så tror jag det är det.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 669
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 066
Senast: Inte_Ung
·
  • Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 638
Senast: iNHALE
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Arbetsintervju
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Att rensa i kalendern

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp