Dumma frågor del 3

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 359
  • Visningar Visningar 39 238
"Dina offline-interaktioner med samarbetspartners, som när du köper en hjälm i en cykelaffär" facebook

Varför detta exempel? Varför skulle cykelaffären behöva få veta vem som köper en hjälm?

Geting eller häst, kanske? Huggorm? Arga tjurar är kanske en potentiell vinnare? ;-)

Intressant fråga!

Fästingar kanske? TBE - det är hjärnhinneinflammation som orsakas av en fästingburen bakterieart, är inte känt för att vara dödlig, men om någon inte är i god form innan så tror jag det är det.

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
402
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
421
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Att spendera tid i naturen är för många en självklar del av sommaren, men det gäller att vara försiktig ute i det gröna. Just nu sprids...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Gunnar
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 451
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur