Dumma frågor del 3

Hur fasiken ska jag kunna fixa fram anställningsintyg från fyra arbetsplatser där jag inte har kvar kontaktuppgifter till två av cheferna, en chef lever inte längre, samt den nuvarande är seg som en snigel på att lämna ut dokument av alla dess slag?
Behöver alla till min YH-ansökan.. .___.
*passar även in i "Just nu är jag irriterad"-tråden.. :angel:*
 
Fråga 2: Hur mycket kostar det att operera bort leverfläckar? Hur mycket kostar det att ta bort dem som inte "sticker ut". Antar att det görs med laser.

Fråga 2: Hur man ska förhålla sig till syskon till ens partner som man inte står ut med? När man verkligen inte vill träffa dem! När man inte vill göra saker tillsammans med dem!
 
@Cydonia Åk dit och kräv att få intyget med dig! Det tar inte lång tid att fixa det, dessutom inte om du har efterfrågat det tidigare! Så har jag gjort tidigare..

@Got2Be Fråga 2, undviker dem? Går inte det, håll god min de få gångerna ni faktiskt träffas? Jobbigt sånt..

@em76 Bra fråga, nästa? ;)
 
@WS6 : Att hålla god min är ju det jag brukar få göra. Jag tycker det bara är så svårt att undvika dem. Vad ska man säga liksom: "Nej, jag hänger inte med för jag står inte ut med dig!" ?:rofl: Nåja.. Jag antar att det bara är att knipa ihop.
 
Jag förstår inte, varför ska folk på tunnelbaneperrongen nästan stryka sig mot mig när de går förbi? OCH plattformen i princip är folktom. Vill de att jag ska klappa på dem, sniffa på dem eller vad är det frågan om?
 
Jag behöver en snabbfix för att bli lycklig, harmonisk och lyckad i största allmänhet. Hur gör man?
 
Jag behöver en snabbfix för att bli lycklig, harmonisk och lyckad i största allmänhet. Hur gör man?
aa87e5fe86a2cb0778a7a030eda11423.jpg

Kanske..?! ^^
 
Jag gissar att det är en ekvation där det slutgiltiga svaret är mindre än 3, vilket matematiskt skrivs som < 3, vilket sammansatt blir :heart, vilket på datorspråk blir ett hjärta?
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 829
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 173
Senast: Inte_Ung
·
  • Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 679
Senast: iNHALE
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 063
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp