Dumma frågor del 3

Jag gissar att det är en ekvation där det slutgiltiga svaret är mindre än 3, vilket matematiskt skrivs som < 3, vilket sammansatt blir :heart, vilket på datorspråk blir ett hjärta?

Nej, lösningarna till ekvationen är i form av ett hjärta. Som sagt, skriv in det i Google :)

@em76, jag tyckte det var en dum fråga. Ställer man en fråga, typ vad är den här ekvationen, brukar man vilja ha lösningen. I din fråga var det tre obekanta och noll villkor, så frågan var mest fel. Tycker jag :p
 
Nej, lösningarna till ekvationen är i form av ett hjärta. Som sagt, skriv in det i Google :)

Attans då, då hade jag fel! Jag försökte inte ens lösa den, utan gissade bara hejvilt. Ja ja, det var värt ett försök i alla fall... ;) Nu ska jag googla! :D
 
@em76 under de två år jag jobbade på förskola var jag förkyld konstant från augusti till april. Nu har jag slutat där sen två veckor tillbaka, och hoppas att den senaste skall vara slut snart, och inte avlösas av en ny ;)
 
Jag använder alltid bakpulver vad jag än gör och tycker nog att det mesta jag bakar blir bra faktiskt :D Har ingen aning om vad skillnaden är, men bikarbonat kanske är lite starkare och mer koncentrerat kanske? Det kan jag nog ta reda på genom en enkel googling, så jag bryr mig inte om att ställa den frågan här! :p
 
@Lillagoajag Nu spekulerar jag bara! :p
Men kanske kan vara så att det är dålig luft där du tränar? (förutsatt att du är inne..). Är du däremot ute, kanske du drar ner mycket (kall) luft i kroppen?!
 
Skrev nyligen ut ett personbevis för att skicka in med en ansökan.
Märkte att det står att jag blev Folkbokförd 2000.
Jag är född -91 och flyttade till kommunen -97, där jag fortfarande är folkbokförd. Varför står det år 2000?
Borde det inte vara från -97 i sådana fall, eller från -91 men då med båda kommunerna?
Jag har inte en susning själv.. :o
 
Hur skulle du reagera om du hade en syster och denna syster låg med ditt ex som du även har barn med?
En situation som uppstått hos en nära vän och jag vill gärna höra hur ni ser på det om det skulle hända er.
 
@GardenAngel Jag skulle gissa att det har att göra med att när grädden värms upp (genom kladdkakan) så börjar ju molekylerna grädden är uppbyggd av att röra lite mer på sig än när de är kalla. Antagligen har de svårare att bilda strukturerna som behövs för att hålla kvar luften i sitt "vispade tillstånd" när de rör mer på sig...
Ingen aning om det stämmer, men det är en teori iaf ;)

@Got2Be Beror väl helt på vad man har för relationer både till systern och exet. Gissar att den systern som är huvudpersonen blev mindre nöjd eftersom frågan kom upp? Min spontana tanke är att jag tycker det borde finnas andra att ligga med än sin ex svägerska/svåger, och skulle det handla om kärlek tycker jag att iaf systern borde snackat med sin syster innan hon låg med sin ex svåger. Tycker nog ändå att systern har mer "ansvar" än exmannen för att inte "huvudsystern" skall bli klämd...
 
@ Ceta : Min spontana tanke var ju detsamma, att det finns väl andra att ligga med. Det är ju ändå en lite konstigt situation och jag förstår att min vän känner sig kränkt!
 
@Got2Be Jo men precis. Sen är det ju alltid svårt att veta hela situationen när man får den såhär i tredje/fjärde hand på ett internetforum, men spontant förstår jag med definitivt att hon känner sig förbigången.
 
Hur skulle du reagera om du hade en syster och denna syster låg med ditt ex som du även har barn med?
En situation som uppstått hos en nära vän och jag vill gärna höra hur ni ser på det om det skulle hända er.
Beror på massa andra saker, men förmodligen inte alls. Mina ex och min syster får ligga med vem de vill.
 
@Ceta : Jag vet inte heller vad hon har sagt till sin syster och vi har inte pratat mycket om det heller, så jag kan inte heller uttala mig exakt om vad har hänt! En del av mig kan också faktiskt tycka som @Gimlan . Tack för era svar i alla fall!:)
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 830
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 173
Senast: Inte_Ung
·
  • Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 681
Senast: iNHALE
·
Samhälle Spinoff på tråden om att det kan bli krig i Sverige. Kanske en luddigt ställd fråga, men... Hur lever man, rent praktiskt, i ett land i...
Svar
11
· Visningar
1 063
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp