Dumma häst

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 72
  • Visningar Visningar 5 604
Sv: Dumma häst

Hur man än gör så river ju hästen sista hindret.. :confused: :mad: :mad:

Men nu har jag kommit till tredje ronden!! :p

Låter ni ff inte häststackarna vila. :mad:

Har själv provat och förstår inte varför hästen bryter av till trav jämt och ständigt och varför det är jobbigare för häst(f-n) att trava än galoppera.

Hehe, halleluliha!:D tredje ronden och typ den femte är roligast:p Tur att det är någon mer som river det sista hindret ... än bara jag alltså. Senare så börjar man ju riva typ tre hinder per rond.....:mad:

1940 på första:banana: :banana: haha, på andra han ja ikke färdigt, telefonen ringde o ja han inte spela mer:D Får köra igen sen:p

*knapplån*

Är det bara mitt hästskrälle som har extremt dålig bakbensteknik på rättuppstående? :mad:
Lite barrering kanske vore på sin plats... :devil: ;)

Skulle vilja ett snack med banbyggaren till andra banan. :mad:

Äsch, häststackarn hoppade in i hinderstödet på femte banan :p
Beroendeframkallande spel det här. Fått 1800 poäng som högst, komme rinte ihåg exakt något med 1800 iallafall.

haha, problemet för mig var att hitta hindrena och klara tiden ;) Jag kom över 1:a och 2:a felfritt. 3:e kom jag helt fel på flera gånger så jag orkade inte försöka igen :crazy:

Men den skenar ju, hästjävel! :mad: :D Och vinglig är den dessutom

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
det är så jäkla kul o läsa era "upprörda" inlägg, mohahaha:rofl:

"hästjävel" :rofl:

Ah men.. Gubbjäkeln har ju inte ens lärt sig att svänga :mad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
18 138
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 437
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 046
Senast: Sharpless
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 219
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III