Pinglan dök upp!!! 😍🤗:bump::banana:
01.jpg
Som jag har oroat mig! 😱 Har verkligen inte sett röken av henne någonstans, vet flera ställen man kan råka stöta på henne och vissa byggnader hon gärna sitter högt upp i skyn och chillar på, men har inte sett till henne föränn nu.

Hon ser bättre ut än sist jag såg henne i alla fall. Många nya fina fjädrar på G! Några vingfjädrar saknas men det ser symetriskt ut så jag tror bara att det är pga ruggning?
 
Rund Gullunge: :love:
04 2.jpg

Tror hen är en liten flicka, kan inte säga helt säkert utan det är mest en massa diffusa saker i beteendet och lite i utseendet som gör att hen känns väldigt feminin bara. Hon hoar bland annat på ett sätt jag bara hört damer göra hitintills.

Hon var ju härligt mörkbrun som bebbe men det ser ut som hon kommer bli grå som vuxen. Lite intressant att få se hur mycket vissa bebbfärger förändras ändå!
 
Fläckbebben Solaris vill vara säker på att hen kommer tas emot fint innan hen flyger upp! :heart
06.gif

Tycker det är helt bedårande när de gör sådär - förbereder sig men väntar ändå snällt på "klartecken". Det uppskattas! För hur gulliga de än är kan det bli lite väl mycket när alla favoriterna hoppar på en samtidigt! 😅
 
Pyttebebben Maj-Britt: :love:
05.jpg

Stora ögon när det vankas godis! Tror hen kommer få väldigt klargula ögon som vuxen, för ngn dag sen var de grönaktiga men att de redan börjar blir så gula är inte så jättevanligt tycker jag? Vi får se hur det blir! :D
 
Isgris är också bekväm överallt:
10 .gif

Tror aldrig jag kommer sluta förvånas över hur mycket vissa av dem litar på mig. Bara att lägga Isgrisen i knäet och klappa fågeln liksom, inget konstigt alls med det enligt honom. 🤗
 
Hon är inte dåligt närgången alltså:
12.jpg

Hon är verkligen supercharmig men jag är tacksam över att det inte är flera som håller på såhär! Små bebbar kan få för sig liknande saker men de brukar växa ur det, men inte Ballerinan inte!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp