Easy boots!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare linneaforss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 813
L

linneaforss

Hej är det någon mer som köpt Easyboots Till sin häst....Jag köpte ett par till min shettis...Men Ja undrar om någon vet om man kan skruva åt dem! För mina passar hennes förtter men sitter inte kvar! Man ska ju kunna skruva så att den där "tråden" spänns? Är det nån som var någon erfarenhet av dem!? :S´

http://www.easyboot.de/img/eb.jpg

Sv: Easy boots!

vi prövade såna på en ridtravare och en quarter. dom satt kvar på quartern men travarens flög åt h-e när vi ökade farten, fast bådas såg ut att passa likadant på hästarna.

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
855
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
620
Senast: Emma-pemma
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka