Edinburgh dressyr

Känner flera som har Edinburgh, bla min tränare. Hon är väldigt nöjd med den och haft Edinburgh på sina senare hästar. Jag har ridit i hennes och den är oerhört bekväm! :love: Alla jag känner som har sådan är nöjda, och det gäller även deras hästar. :)
 
Våran som vi köpte ny kostade 15-16´000,-
Det är en väldigt bekväm sadel för ryttaren men den är inte rak, vilket gör att när hästen har musklat ur den (om du förstår vad jag menar) så ligger den och vippar fram och tillbaka och hindrar hästen från att muskla sig eller så blir den ojämnt musklad. Jag känner lika många nöjda som missnöjda och om jag var du skulle jag satsa på en med rak sadel som ex. Morris&Nolan, Frank Bains etc.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som vet för- och nackdelar med Agriakortet? Jag får rabatter med kortet men jag kan inte se om det finns några nackdelar. Tänkte...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Kajsastina
·
Mat Ska strax handla till en sallad. I receptet står 2 dl granatäpplekärnor. På ett ungefär hur många granatäpplen behöver jag köpa...
Svar
16
· Visningar
1 151
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Jag har alltid sagt vissla men hörde det sagt som vishla. Vilket är rätt? Det senare p.g.a. zätat? Och när jag ändå håller på...
Svar
10
· Visningar
792
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp