Barbabelle
Trådstartare
Vilken av dessa städer ska man välja? Är det någon här som varit i båda eller någon av dem? + och - enligt er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag åkte till Glasgow och bodde där. Så åkte jag till Edingburgh över dagen. Beror ju lite på hur länge man är där förstås. Tågbiljetten var ganska dyr, men hotellrummet i Glasgow var betydligt billigare än motsvarande i Edingburgh så det blev billigare i längden. för övrigt är Glasgow en smula underskattad som stad tycker jag. Inte alls lika turistig som Edingburgh och väldigt trevlig att spatsera runt iVilken av dessa städer ska man välja? Är det någon här som varit i båda eller någon av dem? + och - enligt er?
Haha, bra summerat! Så ska jag börja sägaGlasgow är roligare, Edinburgh är finare![]()
Glasgow är roligare, Edinburgh är finare![]()
Jag tyckte att det var såHaha, bra summerat! Så ska jag börja säga![]()
Jamen det stämmer verkligen!Jag tyckte att det var såVi var bara ett dygn i Glasgow, som blev fullproppat, och det ångrar jag. Nu visste vi att det skulle bli tajt med tid eftersom vi skulle vidare till Highlands, men så här i efterhand kunde vi bytt ut dygnet Inverness mot ett till i Glasgow.
Har du varit i Aberdeen?
Vad kul, det hade jag ingen aning om! När bodde du här?Bodde 2 år i Glasgow och åkte och turistade i Edinburgh så jag skulle rekommendera dig att bo, äta och partaja i Glasgow och turista i andra staden. Glasgow har ganska mycket att erbjuda också![]()