efter hingstbetet

L

Love_energy

Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,
 
Sv: efter hingstbetet

Love_energy skrev:
Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Antar att det är en åring. Förutom stallvård brukar jag gå ut och gå med dem, de ska gå och stanna när jag vill, och så smått börja tömköra på rakt spår i en inhägnad paddock.
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 836
Ridning Jag har två o lika frågor så hoppas att det är okej att jag skriver dom i samma inlägg ❤️ Men det första som jag undrar är bara på ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 242
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 643
Senast: Sel
·
Ekonomi & Juridik Jag ska ha häst på foder för första gången i mitt liv och funderar på vad som bör stå i kontraktet. Hästägaren är en kär vän, vilket...
2
Svar
31
· Visningar
2 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp