efter hingstbetet

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Love_energy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 775
L

Love_energy

Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Sv: efter hingstbetet

Love_energy skrev:
Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Antar att det är en åring. Förutom stallvård brukar jag gå ut och gå med dem, de ska gå och stanna när jag vill, och så smått börja tömköra på rakt spår i en inhägnad paddock.

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 746
Senast: cewe
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: MiniLi
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 776
Senast: Emuliiaa
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 215
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka