Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

Ner 10 kg till... :eek: :eek: :eek:

Du har supersnygg kropp ju & dessa 10 kg kommer garanterat att försvinna om du ska ta bort överkottshud...
 
Sv: Eftermagar?

*haha* ja det var ju ingen höjdare att känna på magen precis efteråt :D Jag hade ingenaning om att den skulle kännas SÅ konsitg... Men det var det värt :love:
 
Sv: Eftermagar?

Åh men det var ju det nästbästa på hela förlossningen! När BM äntligen sytt färdigt och jag kunde få sätta mig upp och titta på när de vägde, mätte och klädde på lilla Idun :love:
 
Sv: Eftermagar?

Hej!

Jag hoppas det går bra! Vet en som fick sitt ena bröst förstört efter en bröstoperation (förminskning) efter 2 graviditeter. Innan var hon till 100% övertygad om att hon ville genomföra operationen, nu ångrar hon sig. Vill inte skrämmas men tycker det är sorgligt att läkare inte informerar om de risker som trots allt finns.

Brösten ska opereras när jag är klar med graviditeter.QUOTE]
 
Sv: Eftermagar?

Det är 13 veckor sedan min son föddes....
...och jag vågar inte lägga in någon bild.....

(det är lååångt kvar)
 
Sv: Eftermagar?

Lupino skrev:
Men jag skulle ändå vilja påpeka att ni som är avundsjuka på magen kanske har sluppit andra problem.

Jag tror precis som du att summan av skavanker är ungefär lika stor för de flesta.:p

Haha! Det där är något slags mystiskt önsketänkande om gudomlig rättvisa! Samt att de rika är olyckliga och de vackra bär på outtalad sorg. Not so! Graserna är INTE jämnt spridda :devil:

Fny
 
Sv: Eftermagar?

Asskön bild :rofl:

Nu sitter jag och skrattar gott och högt för mig själv. Kan en människa se lyckligare och mer nöjd ut över sig själv än det där? :D Jag blev helt glad!!
 
Sv: Eftermagar?

Kan man göra något för att inte få bristningar då? Eller är det genetiskt?

Jag bävar för att få barn just i det avseendet. För det första är jag kort så jag tänker att vart ska barnet ta vägen? Rätt ut och en jättemage kanske?

Min mamma har fått dyra barn varav det sista när hon var 40. Det syns inte på henne.. :crazy: Hon har jättefin mage och inte ett spår syns på den. Samma med min storasyster. Jag har alltid tänkt att jag kanske ärver det efter dem, men de är ju längre än mig och deras magar har kanske inte stuckit ut SÅ mycket som jag inbillar mig att min mage kommer att göra :crazy:
 
Sv: Eftermagar?

Tråkigt :( Jag förstår att du är ledsen över din mage. Jag hoppas att det löser sig på ett eller annat sätt. Att behöva gå omkring i enbart gymnastikbyxor kan inte vara roligt. Sen att det förblir randigt må väl vara, men du ska ju kunna ha vanliga kläder iaf!
 
Sv: Eftermagar?

Att få bristningar är genetiskt, så om din mamma inte haft några så slipper du nog undan själv också :)
 
Sv: Eftermagar?

Att få bristningar är genetiskt, så om din mamma inte haft några så slipper du nog undan själv också :)

Min mamma har fick inga - tyvärr slapp inte jag!

Men bristningarna tycker inte jag är det värsta. Det värsta är att skinnet verkar förbli uttänjt. :(

/Timsetim
 
Senast ändrad:
Sv: Eftermagar?

Tyvär slapp inte Freddie det :angel:. Jag är den enda i min släkt som fått bristningar :crazy:. Å andra sidan är det väl så att unga får bristningar i mycket högre utsträckning än äldre och jag var ju "bara" 19 år när jag blev gravid med Vikke.

Såhär såg magen ut ett halvår efter förlossningen btw:

Frikkis
 
Sv: Eftermagar?

Tråkigt :( Jag förstår att du är ledsen över din mage. Jag hoppas att det löser sig på ett eller annat sätt. Att behöva gå omkring i enbart gymnastikbyxor kan inte vara roligt. Sen att det förblir randigt må väl vara, men du ska ju kunna ha vanliga kläder iaf!

Nej, det är inte så kul. Nu i sommar har jag haft leggings (thank god för sommarens mode :smirk: ) men sen får vi väl se... ska operera mig så fort jag gått ner det jag vill gå ner....
 

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 868
Senast: CaisaCax
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 563
Senast: Milosari
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
7
· Visningar
1 550
Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 343
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp