Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

du är så sjukt snygg med eller utan bebbe i magen, vad har du gjort... du ser så.... ärtig ut *värsta kärleksbrevet*
 
Sv: Eftermagar?

Denna bild är på min mage under graviditeten:
v.382.jpg

:love::love::love:
 
Sv: Eftermagar?

Men ahh, du är ju bara för gullig! :love:

(Sedan håller jag inte med dig riktigt, men blir ändå så himla glad över det du skriver :))
 
Sv: Eftermagar?

Hur GÖR du för att se så fräsch ut hela tiden????:love:

Själv ser man ut som ett vandrande lik!
 
Sv: Eftermagar?

Ey, jag är ju osmnkad på alla bilderna :crazy:

Och vandrande lik, ja det är så jag känner mig 99% av tiden just nu :angel:

Shit vad grejer det var spritt runt i huset, ser jag ju när jag studerar det sista fotot :o
 
Sv: Eftermagar?

Ja, jag önskar också att jag sådär sådär fräsch och glad och pigg ut liksom.

Jag må vara smalare (fast inte om jag fortsätter att må dåligt särskilt länge till :crazy: ) och har hunnit träna lite mer, men jag ser ändå ut som ett vandrande lik. Ser utmattad ut, har noll hållning kvar i kroppen och ser då tjock och otränad ut direkt.. Suck.

Snart blir det en racerbantning/träning, så jag kanske kan tycka om mig själv lite mer igen.
 
Sv: Eftermagar?

Jag fegar ur och lägger inte upp några bara magbilder. Men påklädda kan ni få se :idea:

Denna bilden är när jag är precis "nygravid" (V.6), och då hade jag inte tränat upp mig efter min första graviditet, men vägde ändå lika mycket som innan den:
V6.jpg


Denna bild är på min mage under graviditeten:
v.382.jpg


Detta är från samma dag som sonen kom, på eftermiddagen:
IMG_4608.jpg


Och denna bild är sedan idag:
IMG_4689.jpg

(Ja, jag ser enormt självupptagen och snobbig ut, men det är skitsvårt att fota sig själv :angel:)


Eftersom jag fått två barn så tätt så vet jag inte riktigt hur min mage kommer se ut när jag börjat träna igen, dock är ju skinnet uttänjt och bristningar har jag över hela magen. Suck.

Det skiljer exakt en månad mellan bild tre och fyra, och det jag själv kan se är ju hur överdelen på magen minskat, men det har väl med musklerna att göra.

du är verkligen jättevacker....
undrar hur min kommer se ut....wiie, 3 veckor kvar nu...
 
Sv: Eftermagar?

hehe yes!!! Men min ska bort.... bort bort bort... fasen vad den skaver.... :devil: så less så det går inte att beskriva!
Har bestämt mig för att även hissa upp tuttarna för att minska belastning på nacken.... har kroniskt ont.... och j-la broskbildningar.... morr morrr..... tyngdlagen är inte nådig mot mig allt hänger neråt..... bäst om man ställer sig på händer så allt hamnar på plats igen ;)
 
Sv: Eftermagar?

min ska också bort, samt att tuttarna ska både förminskas (från typ F-kupa till kanske C-kupa) och hissas upp. Allt skaver och det blir svettigt under. Nacken och ryggen tar stryk av tuttarna så... ja, bort bort bort ska de... :cool::smirk:;)
 
Sv: Eftermagar?

hehe mina är tunga och svettiga också.... så dom ska hissas upp, antar dom reducerar massa hud då.... vill inte men om implantat ger snyggast resultat kommer jag ta det *motvilligt*
jag tänker göra mitt så fort jag bara kan, måndag bokar jag konsultation, hoppas det går att få komma snabbt!
 
Sv: Eftermagar?

Knapplån.

sådär nu har jag samlat mod och fotat så...

så här ser den ut två månader efter förlossningen

http://i58.photobucket.com/albums/g249/_gabbi_/eftermage2mnader.jpg

har en 15-20 kg fläsk att träna bort åxå. hoppas skinnet drar ihop sig lite me. bristningarna på magen gör inte så mycket, visar aldrig magen ändå=) Men på benen är de värre. blir långbyxor eller leggings...
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Eftermagar?

Tufft av dig att lägga ut bilderna. Kom ihåg dina bilder från när du var gravid och så. Vet att du sa att du gick upp mycket. Du har verkligen gått ner mycket!

Skönt att du får operationen du vill. Tycker du ser riktigt bra ut! Med eller utan vikt. Du ser sådär ungåfriskmamma ut. =)

Om du nu vill ha fler barn känns det jobbigt att veta att du kanske får gå igenom allt igen?

Jag är lite orolig. Är ju överviktig och vill ha barn, men vill inte ha massa hud kvar sen om jag nu skulle lyckas gå ner mer efter grav. än jag väger nu innan. Vill eg. inte gå ner 20-30 kg, bli gravid och gå upp och ner igen. Så nu försöker jag gå ner rätt stadigt (lyckas inte så bra). Skulle jag bli gravid vore det kul, men samtidigt roligt att gå ner mer först för allas bästa och kanske lättare bli gravid också. Nu väger jag ju ca tresiffrigt (stadig vikt i flera år som vägrar rubbas och tyvärr ökade efter p-pillerstoppet istället för tvärtom) på mina 170.

Har aldrig känt hur det är att vara smal...:crazy:
 
Sv: Eftermagar?

Ska du betala själv verkar det gå stt få operation typ i övermorgon men ska du ha landstinget till att betala (vilket du med allra största säkerhet skulle få) så tar det ju naturligtvis längre tid. :)
 
Sv: Eftermagar?

*kl*
Vilken UNDERBAR :love: tråd!!
Å så modiga alla är som vågar lägga upp bilder, fast endel av er blir man ju sjukt avis på... :eek:!!!

Ska samla mod själv...
Men jag har sladder bristningsmage.. som borde gå ner 10 kg... jag hoppas att det löser sig när jag får häst att rida igen i höst! :bow:
 
Sv: Eftermagar?

Min mage 5 veckor efter förlossningen. Har gått ner kilon som jag gick upp.

Magen
 

Liknande trådar

Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 875
Senast: CaisaCax
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 563
Senast: Milosari
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
7
· Visningar
1 557
Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 343
Senast: McFlurry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp