Bukefalos 28 år!

Efterrätt efter (ost-)plockmat?

tott

Trådstartare
Jag ska bjuda några vänner på ostbricka och annat plock på lördag och skulle vilja bjuda på en efterrätt efter det. Vad passar?
 
Jag brukar inte känna mig sådär dödsmätt efter plockmat, eller åtminstone inte mätt på samma sätt som om jag just ätit en gräddig pasta eller en köttbit, så jag skulle passa på att ha en ganska rejäl efterrätt som kanske inte passar sig efter en större middag. Vill du vara lite fyndig kan du ju fortsätta på ost-temat och satsa på en cheesecake av något slag? Det finns ju en hel uppsjö av olika smaker, dekorationer och tillbehör att välja på :)
 
Pannacotta med mango och passionsfrukt, lite praliner till på sidan och stark kaffe. Eller chokladtarte, eller citronmaräng paj. Gärna nått friskt och sött/chokladigt :d
 

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Badger
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Acto
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 277
Mat Fyller 40 om drygt 2 veckor och för att fira detta har jag bjudit mina vänner på bla en picknick nästa helg. 🥳 I gruppen finns bla 2...
Svar
13
· Visningar
1 497
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ta studenten
  • Vad är det här?
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp