Bukefalos 28 år!

Efterrätt efter (ost-)plockmat?

tott

Trådstartare
Jag ska bjuda några vänner på ostbricka och annat plock på lördag och skulle vilja bjuda på en efterrätt efter det. Vad passar?
 
Jag brukar inte känna mig sådär dödsmätt efter plockmat, eller åtminstone inte mätt på samma sätt som om jag just ätit en gräddig pasta eller en köttbit, så jag skulle passa på att ha en ganska rejäl efterrätt som kanske inte passar sig efter en större middag. Vill du vara lite fyndig kan du ju fortsätta på ost-temat och satsa på en cheesecake av något slag? Det finns ju en hel uppsjö av olika smaker, dekorationer och tillbehör att välja på :)
 
Pannacotta med mango och passionsfrukt, lite praliner till på sidan och stark kaffe. Eller chokladtarte, eller citronmaräng paj. Gärna nått friskt och sött/chokladigt :d
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 398
Senast: hundtant
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Badger
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
442
Senast: astronaut
·
Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp