Egenhändiga boxgaller?

B

**BORTTAGEN**

Någon som vet var man kan köpa stadiga nät som man kan ha som boxgaller? Inte på rulle utan "hårda" som man får såga till.

Finns det armeringsnät med lite mindre "hål"? Vill ju inte att hästarna ska kunna fastna.

Alla tips mottages tacksamt! :bow:
 
prova med att åka till en byggfirma.. dom bör ha ett sådant nät du letar efter, om inte annat kan dom beställa hem det.. och sedan akn priserna variera och eftersom att jag aldrig köpt sådant stelt nät kan priserna för en kvm vara 50 kr eller 300 kr.. eller kanske ännu billigare/dyrare.. så det är bäst att du frågar en återförsäljare :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Inser att jag behöver köpa en riktigt bra trimmer till min blivande dvärgpudel. Jag har en till detaljer (nos och tassar), men behöver...
Svar
0
· Visningar
241
Senast: ufot
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: valy
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 139
Senast: LiviaFilippa
·
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 378
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp