Sv: Egenmäktigt förfarande?
hej jag kan bara tacka för alla roliga svar jag får,!
om det vore i min ägo så skulle inte ens orka bråka med personen i fråga vill dom simma i min pool får dom göra det .eller rida på min ridplan får dom det men jag kanske skulle tala med personen ,och sätta upp upplysningar om mina regler, och hur det skulle vara.
att man måste boka tider och be om lov ,för att inte krocka med
övrig undervisning , det är helt rätt, plus betalning,men att mobba folk ,och enskilda är att gå föööör låångt anser jag och psykiatrin det är rent ut av farligt att ägna sina krafter för något så dumt och
irrationellt! energi läckage!
när de övriga rider sina hästar men en person ska stå utan för gränserna och förvägras vara där! ring polisen direkt istället!
det är brottslig verksamhet!
bull shit kallas det!
--------------------------i min trädgård dess utom som är större!
om jag har solstolar hemma vi säger:<25> <50>-100 eller mer 110 >och mera >
så får dom sitta där hela grann skapet,om dom vill ute med filtar,
och picknick,men så länge dom inte förstör eller gör åverkan på min anläggning ,det skulle jag tjäna på att öppna "caffe "verksamhet "solstollarna "om dom vill och prata om ,men bara dom inte begår brottsliga handlingar!...
om det är en större yta att vara på.//
jag kanske vill att folk ska komma dit ,får att få socialt umgänge men törs inte själv skaffa schyssta polare utan måste göra en anlägg ning för att få folk och kanske ta betalt för mins solanläggning.
för att visa min ekonomiska styrka,.
men nu har jag varken det ena eller andra så det så!
man kan åxå fråga åker ni buss? får alla åka med eller bara vissa personer fast man ska till närmaste stad kanske!
det måste vara appartheid! om du är svart eller vit eller gul eller röd färgad, vad fan spelar det för roll! du är MÄNNISKA! oavsett kön barn eller tonåring eller gammal!
//
ska bussen stanna vid bara vissa hållplatser och blåsa för bi bara bara för att "den jäveln stog där " vi säger halv vägs till ex falun?
vis sundborn ex! och skulle oxå åka till staden för att handla eller gå till system bolaget. eller till sjukvården eller kontors besök!
säg då åt chauffören att: du blås för bi den" jäveln "han får inte vara med oss! okey :sade chauffören och tvär nitade! så alla for omkull
hi ,hi ha ,ha vad roligt! slog på arselet i bussen!.......
eller "blåste förbi och alla satt å vinkade åt den jäveln"
som stog ensam kvar utan vänner som han fick åka med till staden.
kanske skadad med!!//