Eksemtäcke från Exklusiv

hejzan

Trådstartare
Har någon testat deras eksemtäcke? Jag tänkte handla från Hööks nästa år (i brist på pengar då jag tycker att Boett är bra, men dyra). Exklusivs kostade samma som Hööks och jag tycker att E verkar ha bra täcken för övrigt vad gäller passform etc. Tänkte att jag kunde få lite kommentarer om det är någon som provat det?

www.exklusiv.nu (hästprodukter, täcken och eksemtäcke)

Mvh Anna

Sv: Eksemtäcke från Exklusiv

nja, nu är jag ju ingen expert, men jag tycker att h**ks verkar bättre än det täcket på ex..dessutom är vä H***s billigare om man tittar på det med magplatta?.jag har ett h**ks som min häst haft hela sommaren och det är helt och funkar bra...förutom att jag tycker halsen är lite för kort...köpte en huva men den passar inte alls på min häst...

Ja det kanske var en hundralapp billigare på Hööks - det skiljer inte så mycket i alla fall. Det här går ju upp över öronen på hästen, så designen var lite annorlunda. Det vore intressant om någon har testat detta - det är alltid bra med lite recensioner av olika eksemprodukter - det blir så dyrt att testa allt själv...
Hööks täcke är alltså ok nu (det gamla blå de hade var uselt)? Har din häst lång hals eller "normal" (man vill ju att halsen ska vara täckt..)?

Hos exklusiv kan du få täcket sytt efter din häst om du mäter den. Det kostar samma som om du beställer ett vanligt.

Jag har bara provat ett täcke från hööks och det gillade jag inte alls då det hängde och inte passade bra alls.

Mmm, det var lite det jag tänkte på. Jag är trött på att sy om varenda täcke jag köper. (Inte för att hästen ser konstig ut utan för att täckena har värdelös passform). Hästen är ett halvblod och har nog också längre hals som Marthas travare, Höökstäcket kanske kommer att glipa då....

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 698
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 331
Senast: Johanna1988
·
Utrustning Hej! Står lite i valet och kvalet på om jag Hööks eksemtäcke skulle kunna vara en idé, det som heter Shield nånting. Köpte ett Fly...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: skiesabove
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 921

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka