Elektrisk luskam

mian1

Trådstartare
Nån som har erfarenhet av en sån? Är det värt att skaffa en?

I samband med skolavslutningen drabbades vi av löss för första gången och jag vill inte att det skall hända igen :eek:
Och nu börjar snart skolan....
 
Sv: Elektrisk luskam

Fy, löss är vidrigt ja, vi fick också löss första gången i den vevan.. Nej, har inte provat en elektrisk (är dock nyfiken på dom) men köpte faktiskt en Nitfree och var väldigt nöjda, den tar både ägg och gnetter.
 
Sv: Elektrisk luskam

Nitfree har jag också fått rekommenderad men har hittills inte behövt använda den, peppar peppar...
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 472
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 370
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
10 669
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 384
Senast: underensten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp