Elittävlingar i sverige

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Iprem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 899
I

Iprem

Har haft diskussioner om vad det krävs för papper på häst och ryttare när man startar Elit tävlingar i sverige. Om man måste ha
FEI Pass, Internationel licens osv eller om det är samma regler som vid nationela tävlingar. Nån som vet????

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Elittävlingar i sverige

det är samma som för nationell. hästlicens, vacc.intyg, ryttarlicens, grönt kort

FEI-pass och internationell licens behövs bara på internationella tävlingar.

Sv: Elittävlingar i sverige

Är det bara på intenationella tävlingar utomlands??? Eller måste man ha det på intenationella tävlingar i sverige också???

Liknande trådar

Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 564
Senast: Tantan
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 788
Senast: Tiger tok
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 598
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 192
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka